Екосистема виховання в МЄУ
МЕТА:
формування особистості - людини, як носія національних та загальнолюдських цінностей, громадянина своєї країни та глобального світу
ПРИНЦИП
ВИХОВАННЯ:
ціннісноорієнтаційна єдність, що віддзеркалюється у збігу позицій і оцінок членів колективу відносно всебічного розвитку людини та гармонійному розвитку особистості і його екологічної та духовної взаємодії зі світом при постійному самовдосконаленні та навчанні

МЄУ - спільнота, в якій формується гармонійно розвинена особистість
Студент МЄУ - талонавита та креативна людина
МЄУ формує реалізовану, здорову та благополучну людину
Студент МЄУ - вільна, але соціально відповідальна людина
СТРУКТУРА ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВКЛЮЧАЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ:
- Практична діяльність особистості
- Оволодіння знаннями, нормами та правилами поведінки (дій); формування почуттів;
- Формування переконань;
- Формування умінь і навичок поведінки.
ОРГАНІЗАЦІЯ СТУДЕНТСЬКОГО ВИХОВАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ТАКИМИ НАПРЯМАМИ:
національно-патріотичне виховання
морально-етичне виховання
інтелектуально-духовне виховання
громадсько-правове виховання
