В Міжнародному Європейському Університеті на громадських засадах працює Освітній омбудсмен (далі — Омбудсмен). Пріоритетом діяльності Омбудсмена визначається сприяння захисту прав у сфері освіти здобувачів вищої освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників Університету.
ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА УНІВЕРСИТЕТУ Є:
- проведення виховних заходів;
- відстоювання інтересів студентів перед викладачами;
- сприяння реалізації політики Університету, спрямованої на забезпечення права здобувачів вищої освіти на здобуття якісної та доступної освіти (у т.ч. розгляд конфліктних ситуацій, пов'язаних з сексуальними домаганнями, дискримінацією та булінгом тощо);
- здійснення заходів щодо додержання законодавства про вищу освіту;
- ліквідації всіх форм дискримінації;
- вжиття заходів для забезпечення належних умов для рівного доступу| до здобуття вищої освіти;
- запобігання насильству у всіх сферах життя суспільства;
- сприяння впровадженню інклюзивної форми навчання.
ПРАВИЛА ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ (СКАРГИ) ДО ОСВІТНЬОГО ОМБУДСМЕНА
До освітнього омбудсмена Університету із скаргами про порушення прав у сфері вищої освіти мають право звернутися здобувачі вищої освіти Університету, їх батьки, законні представники, педагогічні, науково-педагогічні працівники Університету особисто, а також через уповноважену особу, якщо повноваження зазначеної особи оформлені відповідно до законодавства (далі |Заявник).
- У разі коли скарга в інтересах Заявника подається уповноваженою особою, до скарги додається належним чином завірена копія документа, який засвідчує: повноваження такої уповноваженої особи.
- Скарга може бути подана протягом року після виявлення порушення прав. До скарги можуть додаватися копії документів, завірені в установленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у скарзі.
- Скарга може бути подана окремою особою (індивідуальна скарга) або групою осіб (колективна скарга).
- За наявності виняткових обставин пропущений, з поважної причини, строк може бути поновлений.
- Скарга подається Заявником освітньому омбудсмену Університету в письмовій або електронній формі.
- Письмова скарга подається особисто через канцелярію Університету або поштою з відповідним реєстраційним номером. У скарзі, крім вимог про поновлення порушених прав і захист законних інтереcів, також зазначаються прізвище, ім'я та по батькові Заявника, місце його проживання. Скарга повинна бути підписана заявником або його уповноваженою особою із зазначенням дати.
- Скарга в електронній формі надсилається на електронну адресу використанням засобів електронного зв'язку. У скарзі, надісланій в електронній формі, також повинні бути зазначені електронна адреса, на яку Заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису підчас надсилання скарги в електронній формі не вимагається.
- У разі коли Заявник не зазначає у скарзі свого прізвища, імені, по батькові, місця проживання або не надає інших відомостей, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення, скарга реєструється як анонімна та залишається без розгляду.
- Скарга, оформлена без дотримання зазначених вище повертається Заявнику з відповідним обґрунтуванням протягом десяти робочих днів з дня її надходження.
- Повторні скарги до освітнього омбудсмена Університету від одного і того самого Заявника, і одного і того самого питання не розглядаються.