
На кафедрі менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування ННІ «Європейська школа бізнесу» відбулося засідання у дистанційному форматі за участю професорського-викладацького складу кафедри, адміністрації університету та стейкхолдерів-роботодавців: Півненка В.М. (ТОВ «Телеком Системи», м. Суми) та Рудика В. (ТОВ «Рекламна група регіон», м. Суми)
Під час зустрічі було розглянуто і обговорено питання щодо ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти. Учасники зустрічі обмінялися думками щодо змісту освітніх компонентів та фахових компетентностей, необхідних для підготовки конкурентоспроможних маркетологів на ринку праці.
Представники роботодавців висловили свою підтримку та готовність до подальшої співпраці, а також надали свої рекомендації та пропозиції щодо її оновлення та удосконалення в подальшому. Стейкхоледри розповіли про конкретні навички, яких вони потребують від випускників спеціальності «Маркетинг», вказавши на сильні та слабкі сторони освітньої програми..
Зустріч пройшла цікаво, конструктивною, на високому професійному рівні та корисно для всіх.