+38 063 169 98 67
Please contact us to check academic transcript , WhatsApp/Telegram/Viber +380507133624  or check it online here

Скарги студентів

ПОДАННЯ СКАРГИ ДО УНІВЕРСИТЕТУ

У разі, якщо порушено права студента або студент має іншу скаргу на співробітників університету, викладачів, студентів, тощо, у Міжнародному європейському університеті існує процедура подання скарг для вирішення ситуацій.

Адміністрація університету запевняє, що до всіх скарг у стінах МЄУ ставляться серйозно і всебічно та обєктивно розглядають.

Ми розуміємо, що подання скарги може бути стресом для студента, особливо якщо мова йде про працівника університету або викладача. Якщо ви потребуєте поради перед поданням скарги, зверніться до куратора групи, або проректора університету, або надішліть нам заповнену форму скарги  на електронну адресу .

Ця процедура подання та розгляду скарг вимагає від студента ідентифікувати себе, щоб можна було провести розслідування та вирішити конфлікт. Однак можуть існувати обставини, коли студент бажає повідомити щось анонімно. У цьому випадку, заповніть форму  скарги,  не вказуючи персональні дані.

ПОРЯДОК ПОДАННЯ СКАРГИ СТУДЕНТАМИ

Крок 1: Вирішення проблеми на місцевому рівні

Для початку перед поданням офіційної скарги спробуйте переговорити з куратором Вашої групи, або директором Навчально-наукового інституту. Якщо вам не зручно піднімати питання з цими людьми, тоді Ви можете обговорити Вашу проблему з проректором або ректором університету. Ми впевнені, що багато питань можна вирішити легко і швидко, якщо Ви повідомите когось про свою проблему.

Крок 2: Офіційне вирішення питання

Якщо Вас не задовільнила розмова з відповідальними особами Університету, наведеними у кроці1,  або ваша скарга настільки серйозна, що ви вважаєте, що не можете не повідомити про це офіційно, заповніть та подайте офіційну скаргу протягом 15 днів з дня настання проблеми, що виникла.  

Після офіційного подання скарги, Вам буде призначено відповідальну особу, яка займатиметься Вашою скаргою, перевірятиме її.  Відповідальна особа підтвердить результати перевірки протягом 7 днів з моменту отримання вашої скарги. Якщо Ваша скарга є достовірною і потребує вирішення, тоді відповідальна особа проведе розслідування. Всім учасникам, які вказані у скарзі, буде надіслано копію наданої вами інформації та буде запропоновано надати відповідь.

Вашу скаргу та будь-які відповіді буде розглянуто посадовою особою (ректор або проректор університету). Посадова особа ухвалює рішення щодо вашої скарги та запропонує засіб захисту, де це доречно. Ви отримаєте рішення щодо Вашої скарги.

Крок 3: Апеляція

Якщо ви незадоволені рішенням посадової особи щодо скарги, ви можете подати запит на перегляд рішення протягом 14 днів з моменту отримання рішення з наступних підстав:

-       процедурні порушення, які мали місце під час офіційного розгляду скарги;

-       рішення є необґрунтованим, оскільки жодна розумна особа не могла б прийняти таке ж рішення щодо наявних доказів;

-       наявність нових доказів, які суттєво впливають на результат скарги та які з поважних причин не могли бути подані на більш ранній стадії.

Якщо ваш запит на перегляд рішення є прийнятним, інша посадова особа розгляне його і прийме рішення: підтримати або відхилити ваш запит.

Остаточне рішення розгляду скарги буде надіслано на Вашу електронну пошту.

 

Контакти

Адреса

Приймальна комісія:
проспект Академіка Глушкова, буд.42 В, м. Київ, Україна - 03187

Телефон

+38 063 169 98 67
+38 096 303 77 70

Email


Приєднатися до нас

Контакти

Ректорат

+38 (044) 338 00 42

Приймальна комісія

+38 096 125 29 21

+38 063 303 77 70

+38 063 169 98 67

Foreign students department

+380507133624

Наша адреса

проспект Академіка Глушкова, буд.42 В, м. Київ, Україна - 03187